Reklamační formulář
Věděli jste, že...?
99% drobných poškození nábytku (např. škrábanec, obitá hrana) řešíme výměnou poškozené části za novou? Nábytek tak můžete během reklamačního procesu poskládat a používat. Nemusíte tak čekat na vyřízení reklamace, po dodání nového dílu si díly doma přemontovat.
Jak správně vyplnit reklamační formulář?
- Vyplňte prosím správně všechny požadované údaje, urychlíte tak celý proces vyřizování reklamace.
- Číslo objednávky najdete v emailu s potvrzením objednávky nebo v pravém horním rohu faktury, kterou jste obdrželi spolu se zbožím.
- Popište co nejpřesněji popis závady, abychom mohli co nejrychleji Vaši reklamaci začít vyřizovat. Dle montážního návodu identifikujte kód poškozené nebo chybějící části.
- K reklamaci prosím připojte detailní fotografie problému případně celkový pohled na nábytek.
- Pokud potřebujete poradit, kontaktujte nás na tel. čísle 222 700 969 (Po-Čt: 8:00 - 20:00, Pá: 8:00 - 18:00)
Největší eshop
s nábytkem
s nábytkem
Doprava nad
10 000 Kč zdarma
10 000 Kč zdarma
42 534 ks
nábytku skladem
nábytku skladem
Vrácení zboží
do 60 dnů
do 60 dnů
Bezpečný nákup