Často kladené dotazy
Doprava a platba
K dopravě zboží využíváme přepravní společnosti. Cena dopravy je 290 Kč (zdarma pro objednávka nad 10 tis. korun) v rámci celé ČR.
Za zboží lze platit několika způsoby. Můžete použít pohodlnější i výhodnější způsoby platby a to pomocí Cardpay nebo převodem na účet. V případě odběru zboží na dobírku se platí za zboží až přímo dopravci při přebírání zboží a to pouze v hotovosti.
K dopravě zboží využíváme přepravní společnosti. Cena dopravy je 290 Kč, když je objednávka pod 10 tis. korun.
Ano. Zásilku může převzít kdokoli zletilý na uvedené adrese, pokud bude vědět, že má zásilku očekávat. V případě převzetí zboží na dobírku nezapomeňte prosím na to, že je třeba za zboží zaplatit požadovanou částku v hotovosti.
Ano, při převzetí zboží je možné překontolovat nepoškozenost obalu, ale nikoli zboží uvnitř. Může se stát, že obal některé části zboží se může jevit jako poškozený. V takovém případě s naším dopravcem sepíšete protokol o převzetí zboží s výhradou. Pokud by nastal případ, že zboží poté poškozené bude, vypíšete nám Reklamační formulář.
Před expedováním zboží Vás vždy kontaktujeme 1-2 dny předem prostřednisctvím sms zprávy a emailem. V den doručení Vás bude kontaktovat kurýr. V případě, že by Vám termín od přepravce nevyhovoval, domluvíte si s ním náhradní.
Jak nakupovat
Po odeslání objednávky objednávka ještě není závazná. Závaznou se stává až po telefonickém/SMS kontaktování Vás a potvrzení objednaného zboží.
Hledám zboží...
pokud víte přesně o jaký produkt máte zájem, nejsnazší a doporučenou cestou je vyhledání podle názvu výrobku. Toto vyhledávání se nachází ve středu horní části vedle loga Hezkynabytek.cz. Stačí, když zadáte jen dva znaky názvu produktu a nápověda Vám poskytne tučným písmem kategorie v obchodě, kde je produkt zařazen a pod nimi normálním písmem rychlý přístup k produktům s použitým slovem zadaným do vyhledávání. Následně si vyberete jeden z návrhů a na něj kliknete. Pokud Vám nápověda nedala Vámi požadované slovo, napište ho celé (stačí bez diakritiky) a stiskněte tlačítko "Hledat" napravo. Pokud preferujete vyhledávání ve stromu kategorií produktů, tyto naleznete v levém sloupci stránky seřazené podle abecedy.
Zboží mám vybrané...
Vybrané zboží ve zvolené barevné kombinaci a provedení vložíte do košíku a kliknete na zelené tlačítko "Do košíku". Pokud jste hotoví s nakupováním, kliknutím na "Nákupní košík" v pravém horním rohu, se Vám ukáže celkový seznam zboží. Následně se přihlásíte do e-shopu, pokud jste tak neučinili na začátku nakupování, případně se zaregistrujete nebo nakoupíte bez registrace. V dalším kroku si zvolíte Vámi preferovaný způsob platby a do komentáře můžete doplnit jakékoli dotazy týkající se produktů nebo nákupu. Dále je možné zvolit "Doplňkové služby" nacenění vynášky a montáže.Na tuto otázku Vám dá odpověď náš pracovník, který Vás bude telefonicky kontaktovat vždy před potvrzením objednávky.
Zboží mám vybrané, ale potřebuji pomoc...
Naši pracovníci nikdy automaticky nepotvrdí Vaši objednávku, pokud máte nějaký dotaz, aniž by Vás kontaktovali telefonicky. Po odeslání objednávky objednávka stále není závazná. Závaznou se stává až po potvrzení sms zprávou a nebo telefonickém kontaktování naším pracovníkem a následným ústním potvrzením objednaného zboží. Právě během tohoto telefonátu můžete pracovníkovi položit jakékoli dotazy související se zbožím, barevným provedením, použitým materiálem, dodáním,... abyste byli spokojeni s tím, co a v jakém provedení jste nakoupili. Samozřejmě pro jakékoli dotazy můžete použít naši infolinku nebo on-line chat, případně email.
pokud víte přesně o jaký produkt máte zájem, nejsnazší a doporučenou cestou je vyhledání podle názvu výrobku. Toto vyhledávání se nachází ve středu horní části vedle loga Hezkynabytek.cz. Stačí, když zadáte jen dva znaky názvu produktu a nápověda Vám poskytne tučným písmem kategorie v obchodě, kde je produkt zařazen a pod nimi normálním písmem rychlý přístup k produktům s použitým slovem zadaným do vyhledávání. Následně si vyberete jeden z návrhů a na něj kliknete. Pokud Vám nápověda nedala Vámi požadované slovo, napište ho celé (stačí bez diakritiky) a stiskněte tlačítko "Hledat" napravo. Pokud preferujete vyhledávání ve stromu kategorií produktů, tyto naleznete v levém sloupci stránky seřazené podle abecedy.
Zboží mám vybrané...
Vybrané zboží ve zvolené barevné kombinaci a provedení vložíte do košíku a kliknete na zelené tlačítko "Do košíku". Pokud jste hotoví s nakupováním, kliknutím na "Nákupní košík" v pravém horním rohu, se Vám ukáže celkový seznam zboží. Následně se přihlásíte do e-shopu, pokud jste tak neučinili na začátku nakupování, případně se zaregistrujete nebo nakoupíte bez registrace. V dalším kroku si zvolíte Vámi preferovaný způsob platby a do komentáře můžete doplnit jakékoli dotazy týkající se produktů nebo nákupu. Dále je možné zvolit "Doplňkové služby" nacenění vynášky a montáže.Na tuto otázku Vám dá odpověď náš pracovník, který Vás bude telefonicky kontaktovat vždy před potvrzením objednávky.
Zboží mám vybrané, ale potřebuji pomoc...
Naši pracovníci nikdy automaticky nepotvrdí Vaši objednávku, pokud máte nějaký dotaz, aniž by Vás kontaktovali telefonicky. Po odeslání objednávky objednávka stále není závazná. Závaznou se stává až po potvrzení sms zprávou a nebo telefonickém kontaktování naším pracovníkem a následným ústním potvrzením objednaného zboží. Právě během tohoto telefonátu můžete pracovníkovi položit jakékoli dotazy související se zbožím, barevným provedením, použitým materiálem, dodáním,... abyste byli spokojeni s tím, co a v jakém provedení jste nakoupili. Samozřejmě pro jakékoli dotazy můžete použít naši infolinku nebo on-line chat, případně email.
Záruční doba na zboží je dva roky, pokud se neudává jinak.
Nákupy na splátky nejsou v tuto chvíli možné. Pro další informace kontaktujte náš zákaznický servis
Jako certifikovaný obchod APEK – Bezpečný nákup přinášíme zákazníkům záruku a zároveň závazek internetového obchodníka, že splňujeme pravidla bezpečného a bezproblémového nákupu stanovenými certifikačními pravidly. Certifikační pravidla stanovuje Česká asociace pro elektronický obchod jako tuzemská autorita pro oblast elektronického obchodu. Jsou vytvořeny na základě platných zákonů – zejména Směrnice Evropského parlamentu a Rady pro elektronický obchod, občanského zákoníku, zákona o elektronickém obchodu, zákona na ochranu spotřebitele a certifikačních pravidel v zemích EU. Certifikační pravidla vyžadují poskytnout zákazníkovi dostatek informací potřebných pro rozhodnutí o nákupu a uskutečnění bezpečného nákupu, ale současně nezatěžují obchodníka nadbytečnými požadavky. Uplatňování certifikačních pravidel je předmětem pravidelné kontroly v certifikovaných obchodech.
Kompletní obchodní podmínky naleznete ZDE
Reklamace
My Vám však nabízíme možnost vrácení nepoužitého zboží i po zákonem stanovené lhůtě, a to až do 60 dnů. Zboží musí být v originálním obalu, nepoužívané a kompletní. Z montovaného zboží nebo zboží v poškozeném obalu, vráceného v této lhůtě, Vám bude strženo 30% z ceny. Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží kupujícím není možné při výrobcích, které kupující získal v reklamačním řízení (výměna za nový kus), atypické zboží (vyrobené na míru) a zboží z kategorie Bazar a Výprodej
Pro podání reklamace doporučujeme použít náš reklamační formulář - https://www.hezkynabytek.cz/index.php?main_page=rekform . Formulář Vás navede ke správnému vyplnění reklamace tak, abychom znali všechny oklonosti a detaily reklamace. Tím se celý proces samotné reklamace urychlí. Žádáme Vás, připojte k reklamaci pokud možno fotografie reklamovaného zboží, pomůže nám to lépe porozumět dané situaci a tak zvolit nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.
Reklamační řád naleznete ZDE
Osobní údaje
Jsme společnost MOB Interier s.r.o. se sídlem Opatovská 651/33, 911 01 Trenčín, IČO 44 948 271, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Trenčín, oddíl Sro, vložka 22103/R a spravujeme Vaše osobní údaje. Když používáte naše služby, sbíráme různé typy údajů, jako jsou Vaše jméno, doručovací či fakturační adresa, Vaše kontakty a další nastavení. Sledujeme, jaké produkty si prohlížíte na našem webu a z jakého zařízení, co z našich nabídek zaslaných e-mailem Vás zaujalo a odvozujeme z toho další údaje o Vás, abychom Vám zobrazili nabídky na míru a v budoucnu mohli náš web dále zlepšovat. Pokud u nás nakoupíte, nebo si vytvoříte účet, pracujeme také se jménem a příjmením, Vašimi objednávkami a údaji, které vyplníte při vytváření Vaší objednávky. Více informací naleznete na tomto odkazu
Kompletne bchodní podmínky podmienky naleznete ZDE
O společnosti
Jsme internetovým obchodem s nábytkem a bytovým vybavením . Na trhu působíme od roku 2009. Veškeré námi nabízené zboží dopravujeme pouze od oficiálních distributorů případně přímo od výrobců, můžete se tak spolehnout, že u nás zakoupené zboží je originál, je k Vám doručeno nejrychlejší možnou cestou a za nejlepší cenu. Působíme v dalších čtyřech zemích (Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Chorvatsko).
Jsme tu pro Vás v pracovních dnech od 8:00 do 20:00 (Pátek do 18:00)
Volejte nám na 222 700 969, pište na info@hezkynabytek.cz nebo nás kontaktujte on-line formulářem, MJ - Volejte nám na 222 700 968, pište na info@mirjan24.cz nebo nás kontaktujte on-line formulářem.
Volejte nám na 222 700 969, pište na info@hezkynabytek.cz nebo nás kontaktujte on-line formulářem, MJ - Volejte nám na 222 700 968, pište na info@mirjan24.cz nebo nás kontaktujte on-line formulářem.
MOB Interier s.r.o.
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín
IČO: 44 948 271
DIČ: 2022892454
IČ DPH: SK2022892454 Okresný súd Trenčín, oddiel Sro, vložka 22103/R
Bankové spojení:Slovenská Sporiteľňa a.s.IBAN: 1432529359 / 0800
Opatovská 651/33
911 01 Trenčín
IČO: 44 948 271
DIČ: 2022892454
IČ DPH: SK2022892454 Okresný súd Trenčín, oddiel Sro, vložka 22103/R
Bankové spojení:Slovenská Sporiteľňa a.s.IBAN: 1432529359 / 0800
Největší eshop
s nábytkem
s nábytkem
Doprava nad
10 000 Kč zdarma
10 000 Kč zdarma
42 534 ks
nábytku skladem
nábytku skladem
Vrácení zboží
do 60 dnů
do 60 dnů
Bezpečný nákup