Pokud Vás potkala ta nepříjemnost, že některý z našich výrobků je poškozen nebo nesplňuje svůj účel, chceme Vám tímto návodem pomoci urychlit vyřešení reklamace.
Podání nové reklamace
Pro podání reklamace doporučujeme použít náš reklamační formulář. Formulář Vás navede k správnému vyplnění reklamace tak, abychom znali všechny oklonosti a detaily reklamace. Tím se celý proces samotné reklamace urychlí. Žádáme Vás, připojte k reklamaci, pokud je to možné, fotografie reklamovaného zboží, pomůže nám to lépe porozumět dané situaci a tak zvolit nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.
Věděli jste, že...? 99% drobných poškození nábytku (např. škrábanec, obitá hrana) řešíme výměnou poškozené části za novou. Nábytek tak můžete během reklamačního procesu poskládat a používat. Nemusíte tak čekat na vyřízení reklamace, po dodání nového dílu si díly doma přemontujete.
Kontrola zboží při přebírání
Před převzetím a zaplacením zásilky si prosím důsledně prohlédněte zboží. V případě, že přepravní obal je viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol nebo zapište všechny
skutečnosti do předávacího protokolu. Následně nás prosím o této situaci informujte.
V případě reklamace mechanického poškození, které nebylo možné zjistit ihned při převzetí zboží, je kupující povinen uplatnit tuto reklamaci okamžitě po převzetí zásilky.
Pozdější reklamace mechanického poškození není možné uznat.
Nezapomeňte si také zkontrolovat počet balení a tento počet zapište do přepravního listu, který podepisujete při přebírání zásilky. Toto je nezbytné pro případ, pokud by nebyla
dodána některá součást celku.